Aula d'un centre d'educació secundària destinada a atendre els alumnes que presenten dificultats d'aprenentatge per causes diverses, els quals hi alternen l'estada amb la presència a l'aula ordinària del seu grup classe habitual. [...]
Persona que s'ocupa d'atendre i informar els clients d'un establiment hoteler, de controlar les entrades i sortides de l'edifici, de custodiar els equipatges i les claus de les habitacions i de repartir la correspondència. [...]
Departament d'un establiment hoteler que s'ocupa d'atendre i informar els clients, de controlar les entrades i sortides de l'edifici, de custodiar els equipatges i les claus de les habitacions i de repartir la correspondència. [...]
Conjunt de mesures instrumentades amb la finalitat d'ajudar les persones que no tenen els mitjans suficients per atendre les necessitats essencials de la vida, mentre se les prepara per a la inserció o reinserció social i laboral. [...]
Dispositiu organitzatiu i didàctic, ubicat habitualment en una aula, per a atendre la diversitat de necessitats educatives de l'alumnat d'educació secundària obligatòria, preferentment si requereix estratègies metodològiques i organitzatives prou diferenciades de les de l'aula ordinària. [...]
Concreció que es fa del disseny curricular a cada centre educatiu o aula per a atendre les característiques i demandes de l'alumnat, que consisteix a realitzar modificacions en els objectius, continguts, metodologia, activitats o procediments d'avaluació del currículum. [...]
Persona que s'ocupa de controlar l'estat, el funcionament, l'accés i la utilització de les instal·lacions i dependències operatives a les terminals d'aeroport i àrees associades, i atendre companyies, agències de viatges majoristes, serveis auxiliars o usuaris. [...]
Conjunt de recomanacions basades en l'evidència científica i desenvolupades de manera sistemàtica per a ajudar el personal sanitari i els pacients en la presa de decisions a l'hora d'atendre un problema de salut en circumstàncies clíniques específiques. [...]
Pla que, davant d'un problema de salut concret, identifica els valors i les preferències del pacient, o la seva família, si escau, per preveure amb antelació els objectius d'atenció i els recursos que es necessitaran per a atendre'l. [...]
Procés que identifica els valors i les preferències d'una persona, o la seva família, si escau, per a preveure amb antelació els objectius d'atenció i els recursos que es necessitaran per a atendre'l quan no pugui expressar la seva voluntat. [...]